Gårdagens

Kör på mitt nya system, mycket lättare att skriva något då ;).

Gårdagens klädsel: Kjol från Primark, tights, linne och munkjacka. Perfekt bio/prov klädsel

Gårdagens fail: Ja, det får väl vara Business provet då. Får jag en 4a blir jag glad...

Gårdagens låt: Hold Heart med Emiliana Torrini. Kort, men värd att lyssna på.

Gårdagens bästa: Min och Ulrikas date. "You have a very important date". Självklart såg vi Alice In Wonderland och fell in love with it. Verkligen värd att se.

Gårdagens Omegle: En tjej körde "jag säger bara song lyrics i varje svar" och det tog väldigt lång tid för mig att fatta.

Gårdagens mat: Popcorn o Cola. vad annars?

Gårdagens Twilight: Michael Sheen som The rabbit får stå för denna. Och Kristens supersexiga bild i Elle Magazine. Trevlig överraskning.


Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0