Min Promenad I Bilder

Är ensam hemma idag. Solen sken och jag var bara tvungen att gå ut. Amanda var sjuk så jag fick gå själv. Jag gick en ganska så konstig runda, en gång fick jag vända och jag gick förbi lekan två gånger. På mig hade jag solglsögon. Varför? För att jag kan!!

Här kommer min promenad, for the first time ever with pictures!

Solglasögonen är på plats!


Det var plusgrader redan i skuggan.


Vad jag kallar Hoffans isbana, en 500 meter lång stig med bara is. I may or may not have listened to Annie's Song and made some piruettes.  




Inte världens finaste bild, men det är solen och solglasögonen som är poängen här!


Haha, jag hitta chokladsås. Man undrar liksom. Vem slängde den där? Typ "älskling, papperskorgen är full igen. Vi måste göra oss av med denna flaska. Where to put it? Ingen får se oss, hurry hurry!" Också går dom in i skogen och  gömmer den i snön. Eller något. Men chokladsås liksom?






Hehe. Min skugga


Det här visar alltså att det legat 40+ kg snö på vår pool. depressing...




Sen kom jag in. Hade på mig linnet från Primark igen. Mitt ben somnade, therefore the awkward stance.

SLUT!


Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0