Mina två nya klänningar

Köpte som sagt två nya klänningar denna veckan (har jag sagt det?) och så här ser de ut!



Den svarta har jag velat ha i över en månad, vet inte varför jag aldrig provat den men idag gjorde jag det och den kommer få följa med mig till Stockholm imorgon.

Den blå köpte jag i torsdags och den kommer från H&Ms Garden Collection. Jag älskar den blå färgen, dessutom kostade den bara 199 kr, snacka om kap. Jag ska kanske ha den på studentbalens efterfest, men först måste jag lägga upp den ca 1 decimeter. Det fanns en klänning till på jsut H&M som jag har tänkt på länge, men självklart finns det i för liten storlek och för stor storlek, precis som vanligt är min storlek slut!

Åsikter
Postat av: Boosse

Ja, då förstår jag, vem vill ha en jacob väska liksom? Duuh! haha Klänningarna är skitnsygga! Speciellt den högra, de gör du ett bra val i o ta med till Stockholm!

2010-03-27 @ 18:27:28
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0