Remember Me!!!!!!!!!!!!!!!

Hey Rob, do you Remember Me? Är typ det roligaste man kan säga... Jag är nu hemkommen från förhandsvisningen av Remember Me med Rob! Vacker var den, sorglig var den, alldeles alldeles underbar var den, jag kan fortsätta om ni vill. Jag visste ju redan allt som hände, men det stoppade inte mig från att börja böla 5 minuter innan det hände. Antonia och Julia kollade lite konstigt på mig, det var ju liksom inget som hände just då.

Typ "bu hu hu, där går han". Jag förstår att dom tyckte jag var lite konstig.

Filmen är verkligen värd att se, jag älskar Ruby Jerins som spelar Robs lillasyster, och Herre Gud vad hemskt det var när hon (SPOILER!) blev mobbad och de klippte av håret på henne. Jävla idioter var dem!

Men vad ska man säga liksom? Där var lite sex, lite tårar, lite skratt, lite kärlek, lite bråk, lite half-naked Rob, pasta...Ja, allt som ska finnas i en toppenbra film helt enkelt.

Har ni chansen, gå och se den!


Haha. Lite kul att jag har typ alla bilder på datorn!


Åsikter
Postat av: Boosse

Var inne o kommenterade på twilghtsweden då såg jag snabbt i ögonvrrån en kommentar som jag tror innehöll att tyler dör. nu kommer jag ju bara sitta o vänt apå de! säg att de inte är sant

2010-03-12 @ 08:23:35
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0