3 Down, 9 More to go!

Jag har nu haft mina tre första exams, i Business & Management och Matte. Det har gått helt okey, dock hade jag otur på matten idag och det kom mycket på det jag inte är så bra på.

Precis nu hade jag en epiphany, värsta snilleblixten faktiskt. Det hade med derivatan och tangent och göra, egentligen var det inte en så stor grej men herrejävlar vad stolt jag är! Jag tror Erika skrattade lite inombords åt mig. Jag har också upptäckt att man kan lära sig matte på Youtube, det trodde ni nog inte, men vilka snillen det finns!

Imorgon har jag min sista exam för veckan, på morgonen, så det kommer bli skönt att komma hem lite tidigare. Sen så kommer ju min bror hem denna veckan också, som nog kommer vara kul. I en timme. Men han körde igår, så han är väl i Sverige nu. Om han inte stannat någonstans i Norge dvs, han känner ju lite folk var som helst.


Här ser vi alltså mitt exam schema. De överstrukna har jag uppenbarligen redan gjort. Jag har två engelska prov samtidigt och två historia prov på raken, jag har alltså inte räknat fel ;).


Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0