Det underbara vädret

Det händer uppenbarligen inte så mycket i mitt liv just nu, som man kan märka på mina inlägg. Annat blir det om två veckor när det är Lundakarnevalen, Cypern, balen och studenten. Då jävlar ska ni få se på intressanta grejor.

I alla fall.

1. Erika har skaffat blogg, believe it or not. Besök henne gärna, då blir hon nog glad. Jag ska fixa hennes design men först om några veckor. Vi kör ett byte, jag fixar hennes blogg och hon syr upp min klänning. Hennes blogg heter postcards from Montreal, vilket vi hittade på 100% själva...right... hon är inte i Montreal än, men hon kommer ju vara det om några veckor, därav namnet!

2. Vädret suger. Verkligen sugigt är det. Så här ser den kommande veckan ut enligt dmi, sen när regnar det på Kristi himmelsfärd och sen när är det bara 10c nere i Skåne i Maj?


Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0