Found some new pictures.

Jag hittade lite nya bilder. Det finns en liten chans att Tivoli i Köpenhamn kommer få beösk av mig i år, trots att jag inte fattar allt vad de säger och att jag blir åksjuk. Tror jag får hålla mig till sockervadden och pariserhjulet i så fall!


Åsikter
Postat av: erika (the one and only) haha

hahaha asså antingen e de jag som suger (tror de e de, eftersom de tog mig typ 20 sec o hitta text rutan HAHA, jag bara HMM bild av rob, inte förvånad, men var fan ska jag skriva hmmmm, smart yes) men iallafall de går inte o kommentera på inlägget 2 steg ner, jag kan inte iallafall xD

tack för linken till min mkt väl utformade blogg... haha entertaining som få e den ju

cypern om 13 dagar WOOOHOOO

back to chemistry nu..!



HAHA "GIVE IT TO ME" med en bild på rob med händerna mellan bena...

2010-05-11 @ 12:16:13
Blogg: http://[email protected]
Postat av: erika (the one and only) haha IGEN WHHAT

haha bra att jag skrev @blogg.se =)

hahah good work erika

2010-05-11 @ 12:17:49
Blogg: http://postcardsfrommontreal.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0