Mitt Beroendeband just nu

hehe. Beroendeband är mitt eget påhittade ord. Kom på det precis faktiskt. Det betyder ett band som man lyssnar jättemycket på och tänker jättemycket på helt enkelt. Ett ord som redan borde finnas. Jag bytar beroendeband ganska ofta.

I alla fall så fick jag mitt senaste beroendeband denna veckan eftersom artisterna som ska vara med på Eclipse Soundtrack släpptes och då var ju jag tvungen att lära mig lite om alla artister (dvs lyssna på deras musik). Mina favoriter är än så länge Vampire Weekend vilket jag skrattat gott åt eftersom de heter Vampire och filmen handlar om vampyrer.

Något jag också lärt mig är att Sia, som också är med, har en låt som spelas på någon reklam. Vilken vet jag inte but I will find out.

Här kommer Vampire Weekend med Run, en skitbra låt som sätter sig på hjärnan direkt!! Lyssna!!


Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0