Next Week's "To Buy" List

Tänkte visa nästa lista, som helt enkelt innehåller allt jag behöver (vill) köpa nästa vecka när jag shoppar med Erika!


Åsikter
Postat av: ulrika

bara så du vet så behöver du inte köpa en ipodladdare om det inte är så att du vill ha en för jag tar ändå med till cypern ;)VI ÅKER SNART :D woohoo

2010-05-14 @ 12:53:05
Postat av: Boosse

Njae, du är ju rätt snål när det gäller rob, så jag tror jag behåller mina pengar, om du inte vill byta ut honom till mig på heltid? Med tanke på att vi har typ delad vårdnad! haha



Thank, köpte dom på kappahl för 199 eller något sådant, leggings power :)



Ja, skara vårdcentral suger. Tur att jag var ledig så jag inte stack ifrån jobbet en snabbis eller så!

2010-05-15 @ 12:51:45
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0