Right Here, Right Now!

In order to skjuta upp mitt pluggande lite extra (det är egentligen det jag håller på med) såtänkte jag visa lite bilder jag tog på mitt rum för bara några minuter sen. Självklart har jag bara fotat de fina delarna, för trust me, det andra vill ni inte se!

Plugg på mitt lilla bord med favoritchokladen, cola och tända ljus.

Vet inte varför jag tog bild på min fönsterkarm, men den är fin.

Min anslagstavla där (nästan) allt sitter. Balinbjudan, betygslösenordet som man får panik av, en Oxford karta och lite annat smått och gott som kan vara bra att ha.



Tänkte visa upp mina Twilightposters men jag har ju bara två, den från ICA och den med New Moon på...borde byta till Rob snart.


Åsikter
Postat av: Boosse

Låter som du haft en bra helg! Jag förstår att du har fullt upp med skolan! Tänk inte på det!

2010-05-03 @ 17:14:43
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0