Sommarens böcker är beställda!

Nu har jag fått min pappa (hihi) att beställa böckerna som jag ville ha med mig till Cypern. Fyra stycken av Marina Keyes blev det. Jag har läst fyra andra böcker av henne, alla på engelska, och hon är min absoluta favoritförfattare. Blanda inte ihop detta med Twilight nu, för de böckerna kommer alltid först!

Vi var tvungna att beställa idag för att vara helt säkra på att de kommer senast nästa fredag, snacka om tur att jag kom ihåg det idag! Förra året när vi var i Kroatien så hade jag med mig fyra böcker, varav två av Marian Keyes, och läste minsann ut dem långt innan semestern var slut. Det var inte så populärt hos min syster eftersom hon då inte hade någon att leta snäckor och smådjur med, men jag tyckte det var härligt!

Så ni som ska med mig till Cypern - förvänta inte er någon konversation, jag är upptagen!


Böckerna vi beställde idag!


Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0