The Last Supper

Jag hade precis min sista måltid (som bestod av gårdagens sallad eftersom jag inte orkade göra något) innan min bror kommer hem. Då blir det livat...

Snart ska jag fortsätta med mitt historia plugg, jag sitter bara och kollar över lite grejor inför engelskan imorgon. Jag är inte så orolig över det även om jag inte övat på några gamla prov. Jag vet hur strukturen på Paper 1 ser ut, det är alltid jättesvårt, men det gäller bara att ha ett stort ordförråd. Vilket jag har ;). Sen på Paper 2 så ska man skriva en text, finns 6 olika att välja mellan och det finns alltid en om en film eller karaktär så jag skriver som vanligt om New Moon.

Hehe, en gång skrev jag världens cheesiest brev till Jacob, om hur tacksam jag var för att han räddat Bellas liv 1000 gånger, och min lärare älskade det och jag tyckte det var det roligaste ever för jag överdrev så mycket. Vem gillar Jacob liksom?


Åsikter
Postat av: Boosse

ja, vi är nog lika minsann :)



Vad skönt att du känner att du har dina papers under control!



Alltså jag gillar jacob. de första gångerna jag läste böckerna tyckte jag att han var världens omognaste o jobbigaste typ men nu gilla rjag honom. han vill ju bara bella väl. Nu börjar jag till och med tycka att edward börjar bli lite för over protective...hm tufft liv bella måste ha! Tur att hon inte finns i verkligheten så vi får edward för oss själva haha

ha en underbar söndag och lycka til med allt plugg!

2010-05-09 @ 14:33:56
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0