En Lång Vecka

det har inte blivit någon bloggning på en vecka nu, men jag ska försöka att skärpa mig. Det har varit både lugnt och stressigt denna veckan.

I måndags skippade jag min enda lektion eftersom jag inte orkade slösa typ fem timmar på en 50 minuters lektion eller hur lång den nu är. Sen i tisdags var det ju matteprov, som gick så där. Jag fick en 5a vilket är mitt dåligaste betyg hittills, men jag visste att det inte skulle gå så jättebra eftersom jag inte ansträngt mig så mycket. Det är ju bara ett kapitel kvar i matten så då får jag slå till med en 7a.

I torsdags hade vi Ddag, hur skönt som helst. Jag åkte in till Center Syd och handlade choklad och lotter till min pappa som fyllde år. Min syster är fortfarande skyldig mig pengar. Förvånande...

Ikväll blir det lite kalas för mina föräldrar, min mamma fyller ju år om en vecka eller något. Vad kan man ge henne då?

Anyways, som utlovat kommer lite bilder från i lördags, alla jag har faktiskt. jag har bara en bild på Ulrika, tyvärr...;)


Åsikter
Postat av: ulrika

du det är lugnt med tanke på att jag ser ut som ett miffo ;)

2009-10-17 @ 20:11:07
Blogg: http://forbiddentoremember.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0