Jag Och Rpattz I London?

Min och Lottas kommande London resa var ju som sagt ganska spontan, men sen började jag tänka. Då kom jag på att Rob, Kristen och Taylor gör någon form av "promotion tour" i Europa samtidigt som vi är där. London fanns inte med på listan, men hallå, man kan ju inte skippa UK om man åker runt i Europa liksom...

Helt plötsligt, läser jag på en sida att det kommer att hända något event med de tre i London 11 November. Shit! Om vi får biljetter till det, då herregud är mitt liv komplett. Min pappa känner ju några i London så om man inte kan köpa online får vi väl be om en bamsetjänst från de då.

Eftersom jag gått runt och vetat detta i några dagar, har jag också fått sjukt mycket överskottsenergi. När jag tänker på det (100 ggr/dag) ser jag ut så här samtidigt som jag typ hoppar runt:



Som ni ser är jag väldigt inne på Sepia just nu, och detta är en väldigt konstig bild på mig men jag var bara tvungen att ta en bild på min reaktion för till och med jag inser att jag är helt knäpp i huvudet av Twilightkänslor. ;) Men men, kan inte göra något åt det, det är som det är. Får vi inga biljetter så får vi väl campa på Heathrow i hopp om att de går förbi!

Lotta är med i min officiella Robert Pattinson kameragrupp, vilket innebär att hennes jobb är att ta bilder åt mig medans jag skriker, för uppenbarligen är jag i så fall upptagen...

Haha, än så länge är ju allt detta bara en dröm, vi vet inte ens vad det är för event. har vi jättemycket tur så får vi se dem, man kan alltid hoppas!

Åsikter
Postat av: Sara

hahaha :) hoppas ni får biljetter:)

2009-10-28 @ 23:16:01
Blogg: http://saaera.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hoppas att du inte skriker för mkt.. och nej vi ska INTE campa på heathrow!

2009-11-01 @ 12:54:36
Blogg: http://macaroniandcheese.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0