Träffade Anders Svensson

Shit alltså! För drygt en timme sen, stod jag och pratade med Anders Svensson! Anders Svensson från landslaget!! För att göra en jättekort historia väldigt lång:

Jag, UllisGullis och några till åkte  in till Malmö för att vara med på ett Universitets seminarium eller något på Hilton. Där gick vi en stund, men jag och Ulrika blev klara ganska så snabbt. Sen dissade vi de andra, för jag pallade inte vänta. Hade jag inte skyndat på Ulrika hade detta aldrig hänt.

Anyways, vi går till hissen, och väntar. Det kommer en hiss med en massa ungdomar som går ut, sen sist går då den här killen och en till ut. Seriöst, jag bara stirrade. Försökte fatta. Det plingade ganska fort i hjärnan, det var ju Anders Svensson! Jag och Ullis går in i hissen, och då har de insett att de är på fel våning! YEEEES! Vi står där, och stirrar, det känns som jättelänge men det var nog bara 1 sekund. Jag var tvungen att säga något eftersom vi står och stirrar, så det här är vår konversation:

Jag: Hej. Min mamma gillar dej.
Anders: Va?!
Jag: min mamma gillar dej!
Anders: Gör inte du det då?
Jag: Nä, jag tycker inte om fotboll..
Nu ska de gå av för de skulle bara en våning ner...
Anders: Hälsa din mamma
Jag: okey.

Ulrika typ bara stod där och fnittrade eller stirrade eller något. Seriöst, jag pratade med Anders Svensson utan att fangirla och kände igen honom! Min mamma blev jätteglad när jag sa det till henne! ;)

Vi hann inte fråga om bild eftersom det bara var en våning, annars hade det varit cpcoolt. För er som inte träffat Anders Svensson i verkligeheten: Han är ännu snyggare!!

Men om jag fick sån här konstig pratfunktion när jag träffar honom, vad kommer jag då att säga om jag någonsin skulle träffa Robert Pattinson? Hi, I'd like to fuck you?!


Åsikter
Postat av: Lotta

Vi träffade oxå några elfsborgare och de frågade vad vi gjorde där och tittade skumt på oss xD

2009-09-21 @ 15:52:13
Blogg: http://macaroniandcheese.blogg.se/
Postat av: erika

hi, id like to fuck u

hahahhahaha jag dör !!!!

2009-09-21 @ 16:19:17
Postat av: Sara

hhahah fan vad häftigt:p:P

2009-09-21 @ 16:30:09
Blogg: http://saaera.blogg.se/
Postat av: ulrika

Hade jag varit med dig om du träffat rpattz och sagt det, då hade jag sagt:

- I want to fuck you more ;) hehe

2009-09-21 @ 17:04:03
Blogg: http://forbiddentoremember.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0