God Eftermiddag

Idag kan jag erkänna att jag inte gjort så mycket, läst lite, pluggat lite, ätit, lyssnat på musik som jag inte lyssnat på väldigt länge. Hade tänkt åka in till Center Syd för att kolla på lite kläder men jag var för trött så det blev inte av. Får se om jag åker in dit imorgon, eller kanske på måndag. På måndag kl 10 kommer det ju inte vara så mycket folk så det skulle passa bra tror jag!

Resten av dagen kommer bestå av mer plugg, mamma åker om en stund så då kommer jag vara ensam hemma - skönt. Tillsammans med kvällens plugg (hur härlig låter inte min lördag?) så har jag faktiskt kollat upp ganska så exakt vad jag vill se på tv ikväll, jag blir alltid så besviken när jag sätter på tvn och märker att jag missat något jag verkligen ville se! Snacka om I-lands problem jag har...


Anyways, tips på bra tv program ikväll:

16.55 - Morden i Midsomer (det här kan nog klassas som mitt favorit program ever) på TV3

18.15 - Merlin SVT1

19.00 - Naturens stora skådespel (alla som känner mig vet att jag är en sucker för naturprogrammen på Animal Planet och detta verkar riktigt bra) SVT2

19.30 - How I Met Your Mother (jag skulle nog klassa HIMYM som sena 2000-talets Vänner) TV3

21.25 Die Hard 4.0 TV4

21.30 - Fantastic Four TV3

Någon som har något annat tips?


Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0