Hell is back!

Okej, så det är inte helvetet, men efter att ha legat i solen i två timmar och sen gå in för att plugga är inte så roligt. Nu är det ju inte ens sol ute.

Jag har också haft ont i halsen sen igår men det har blivit lite värre nu. Det är bara ont i halsen, ingenting annat, så jag lär inte bli fullt sjuk men det är störigt och jobbigt ändå. Dessutom kan det vara en reaktion till min allergi (ja, man kan bli "sjuk" av allergin) även om jag inte känner av den så mycket annars, men om det är det så kan jag ju ha ont i halsen hur länge som helst. Och Lotta som kommer till mig på  fredag...Ja, det ska nog gå bra.

Update: kul att detta publicerades för 3 timmar sen precis som det skulle... Hello sarcasm.


Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0