Skånetrafiken Sucks!

Idag skulle jag ju hämta Julia i Lund, men det blev inte riktigt så. Min buss var försenad med 30 minuter (tack så jävla mycket Skånetrafiken, detta är inte precis första gången) så den buss jag skulle byta till i Bjärred hade redan gått och nästa skulle inte avgå förrän 30 minuter senare, dvs en timme senare än det att jag skulle ta den. Istället fick jag vänta i en timme i Bjärred tills Julia, som fått sitta i Lund och vänta cirka 1 timme, kunde ta bussen till Bjärred. Jag köpte en banan och sen gick jag en promenad i Bjärred.

När båda två väl var i Bjärred så tog vi bussen, som kom i tid, till Lödde där vi handlade den mat vi skulle ha, och sen tog vi bussen (det går bara 5 bussar hem till oss på söndagar) hem. Nu har vi käkat tacos, och äntligen är det Amazing Race på tvn.


Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0