a christmas party.

Jag glömde helt bort att säga igår att vi hade ~Razzle (julklappsleken) efter jobbet igår. Det var inte bara vi från Hofterup utan andra från Lödde och närliggande byar också. Alla hade med sig vars två paket (handkräm och fint kaffe köpte jag) också hade vi lite fika. Det var faktiskt riktigt kul, jag vann polkagrisar, skrubbvantar, tomte och tidning.

Efteråt fick vi alla varsin massiv (349 g) chokladkartong med praliner i, som "julklapp". Hehe, den kommer sitta fint de kommande veckorna.

Åsikter
Postat av: boosse

chokladkartong...de kommande veckorna? skulle jag kunna äta de skulle jag smällt i mig skiten en o samma kväll haha

2010-12-09 @ 13:50:51
Blogg: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var det bara 2 deleted scenes? Kasst! har bara öppnad lådan än så länge, vilket inte bara var bara. Vilka problem jag hade, den satt ju som berget!



Förlåt, inte meningen att skrämma dig, ska jag skrämmas kan jag ju säga att de växer så långsamt så tandköttet inte hinner flytta på sig vilket resulterade i att jag vid ett tillfälle fick skära bort tandköttet över ena tanden, fick ingen antibaktetiellt så jag fick inflammation i hela käken, men som sagt, det var ju inte meningen att skrämma dig ;)

2010-12-09 @ 16:40:11
Postat av: Frida l fplanting

SV: Ja, jag gillar den jättemycket :D Ska lägga till dig med!

2010-12-10 @ 23:44:32
Blogg: http://fplanting.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0