En Ovälbehövlig Sjukdag

Idag är jag sjuk. Vet inte om det är bra eller dåligt faktiskt. Ganska skönt att missa mina två lektioner, men samtidigt så vill jag ju inte missa dom och jag vill definitivt inte vara sjuk. Knarkar halstabletter och får nog köpa en hög tills imorrn.

Det blev inga bilder från Markus fest, glömde helt bort kameran. Jag drack mina Xiders och det var ju gott ;). Och hade min nya klänning från H&M som var mycket fin. Roligtast hade nog Ug...Sen i lördags hade vi gäster, jag skulle egentligen iväg men det blev inte så så det blev en kväll framför datorn, det är faktiskt väldigt skönt. Igår pluggade jag matte och slöade. Fick chokladhjärtan av mina föräldrar och min pappa hade köpt bakelser. Det var mycket gott!

Just nu är det Twilight på reklamen med Viasat, blir lika glad varje gång. Det är dock inte min favoritreklam, får nog skriva om det i mitt nästa inlägg, mycket intressant. ha ha!


Åsikter
Postat av: Ulrika

you bet I had ;)

2010-02-15 @ 15:25:43
Blogg: http://forbiddentoremember.blogg.se/
Postat av: Boosse

Det ser gott ut! bler helt glad i kroppen när jag ser den reklmaen, letat efter den på youtube men hittar den inte. Inte kul o vara sjuk. Krya på dig Frida!

2010-02-16 @ 20:44:49
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0