Idag är det 14C i skuggan

Kul att detta publicerades för två timmar sen som det skulle göra. för det gjorde det ju verkligen. Fail blogg.se. Fail!

Ja, min heading säger väl allt jag ville ha sagt. Ida har det varit 14C i skuggan. Vår termometer var i skuggan så jag vet inte hur varmt det var i solen men ni kan ju tänka er att det var jävligt varmt!

Jag hade två frivilliga lektioner och en inställd, vilket resulterade i att jag bara gick på min första och även den enda obligatoriska lektionen, ensys. Det var ju givande...not! Vi satt och pratade om lite olika grejor, trevligt var det faktiskt.

Sen lämna jag in mitt sista skolarbete och åkte hem till en sjuk lillasyster. Är jätterädd att hon ska smitta mig, skulle vara typiskt eftersom jag ska träffa Charlie Bewley imorgon och ska till Stockholm på söndag!

Nu håller jag på att städa mitt rum, det tar alltid mig minst en dag, men jag får väl fortsätta snart!

Lite vårbilder jag tog förra veckan. Snödroppar. Vintergäck. Krokusar.




Det här är Ulrika i tisdags (eller igår).


Åsikter
Postat av: Boosse

Vintergäck, nu lärde du mig något nytt. Ser fullt av blombilder på alla bloggar, själv har jag inte sett en enda blomma, förutom inomhus! Glömde önska dig en trevlig tur till stockholm i mailet :) fick för mig att det var på måndag du skulle åka.

2010-03-26 @ 22:57:56
Blogg: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Boosse

haha, ja det är ju sant! Mer än en orm i alla fall, nu är du nog utanför mässan o väntar kan jag tänka mig :) ha de skitkul!

2010-03-27 @ 09:49:54
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0