All the things I could do

Ni anar inte vad som hände mig idag. Helt otroligt är det.

Förrförra veckan när jag var på jobbcoaching information så berättade en av dem om de extra feriejobb som Kävlinge kommun ska 'dela ut' eftersom kommunen har för mycket pengar kvar detta året. Jag lämnade in ett cv och för en vecka sedan ringde en från kostenheten och sa att jag var välkommen på rekryteringsträff idag.

Sen blev jag otroligt chockad när det visar sig att alla som var där fått jobb. Vi gick bara igenom en massa info man var tvungen att ha och sedan skriva under.

Så nu är jag alltså 'mattant' på Skönadals för/skola (som ligger 10 minuter med cykel härifrån) fram tills jullovet. Jag börjar alltså redan imorgon och jag är excited.

Åsikter
Postat av: Ulrika

yaaay no more unemployment shity ;)

2010-11-01 @ 18:04:56
Postat av: boosse

det är ju helt toppen! jag ju inte bli bättre, 10 minuter med cykel! nä, kasnke inte heltid men det är ju skitbra. går inte så bra här. inga förändringar bara en himla massa ont

2010-11-01 @ 20:49:36
Blogg: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Frida l fplanting

Vad roligt! :D Grattis!

2010-11-03 @ 22:51:19
Blogg: http://fplanting.blogg.se/
Postat av: boosse

tack så mycket för din kommentar :) jag försöker skicka iväg bilder till dig men det verkar inte ens gå, det jag hade skrivit till dig i dt förra mailet var inte heller med..skumt!

2010-11-08 @ 15:31:14
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0