winter wonderland.

Ah. igår var vi som sagt och åt julbord. Om nom nom. Det var riktigt gott, precis som alla andra år. Det var också kul att alla kunde komma, till och med min bror. Jag gillade faktiskt snön igår (har inte precis gillat detta kalla, vita väder någon annan dag) för oftast brukar det inte vara snö när vi är där men igår blev det sådan julstämning med snön utanför deras fönster.

Om några timmar ska jag bege mig till Amanda för lussekatt-bak. De ska bli kul och otroligt gott, det finns inte mycket som är bättre än lussekatter på julen. Mina föräldrar lurade mig att det var julskyltning i Kävlinge idag, vilket jag tänkt åka in och titta på innan jag tar mig till Amanda, men när jag ringde mormor så var det minsann inte något sådant idag för det är helt tomt på gatorna.

+ Jag hatar att när man använder Safari måste man själv lägga in koden för mellanslag i inläggen, trycker man på enter så blir det inget mellanrum när inlägget publiceras. Riktigt irriterande.

Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0