yesterday...

Först av allt, jag har det kanonbra här, det är 20C+ varje dag nu och jobbet i strandcaféet är toppen! Alla är jättesnälla och vi har det kul.

Jesus Kristus vilken dag jag hade igår. Jag var ledig efte som det är Good Friday idag och då har vi öppet (och det kommer vara mycket folk). Jag tog båten 09.00 till Guernsey som vanligt. Dagens plan var att gå till Bluebell Woods, HMV och Co-op.

Det började mycket bra. Jag gick enligt den beskrivning jag fått, gick vänster, upp, upp lite mer, men det kändes lite fel så jag  gick ner, höger, jävligt mer till höger, upp en himla massa mer, frågade efter vägbeskrivning, gick upp, vänster, jävligt mycket vänster, förbi "German Cemetery", gick lite mer och kom äntligen, efter 1.5 h, fram till Bluebell Woods. När jag skulle tillbaka gick jag också jävligt mycket fel men efter hela 2 timmar var jag tillbaka.

När jag väl kommer hem lyckas jag på något sätt gå runt halva Herm. Så korkad är jag.








Åsikter
Postat av: boosse

tack så mycket :)



hade du en bra påsk borte på ön? Vilken fin kyrkogård :) är kyrkogårdar fina blir dom nästan magiska på något sätt!

2011-04-26 @ 17:55:43
Blogg: http://boosses.blogg.se/
Postat av: boosse

Visst är det? Älskar färgen, är det inte typ mintgrönt?

2011-04-27 @ 20:57:49
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0