83rd Academy Awards.

Igår (inatt) var det Oscarsgalan, för er som missat det. Jag missade hela galan, men såg minsann det mesta av röda mattan online. Självklart lyckades jag, trots att jag hade tre livestreams rullande, missa mitt favoritpar Andrew Garfield och Shannon Woodward. Jag gråter inte för det utan visar istället upp de skådespelare jag tycker klädde sig vackrast igår!
1. Cate Blanchett i Givenchy. Det här var nog kvällen höjdpunkt, Cate i denna helt otroliga klänning. Det är nog inte många som kan bära en klänning från Givenchys senaste kollektion och fortfarande se bra ut, men Cate lyckas definitivt! Synd att jag inte hittade någon bild på hennes rygg för den ser otrolig ut.

2. Valona. Mila Kunis i Elie Saab. Trots att han är kändis designern nr 1 för tillfället syntes inte många av hans skapelser på röda mattan. En av de få som bar Saab var dock Mila och herregud ser hon fantastisk ut eller vad? Vackrare har hon nog aldrig varit.

3. Natalie Portman. Alla pratar om hur väl-klädd hon varit denna säsong, men personligen tycker jag att hon haft ganska så många missar (den rosa Viktor & Rolf klänningen någon?). Men i den här Rodarte klänningen så strålar hon verkligen och färgen är underbar på henne. Hon vann även en Oscar för bästa kvinnliga skådespelare for sin roll i Black Swan.
4. Penelope Cruz födde en son för en månad sen men det syns sannerligen inte här! Hon verkligen strålade i sin röda klänning från L'Wren Scott. Jag var väldigt sugen på att sätta henne i topp tre men hon fick tyvärr inte plats.

5. Hailee Steinfeld. Denna 14-åriga tjej, som slog igenom i True Grit, filmen hon fick en Oscars nominering (bästa kvinnliga biroll) för, kom tidigt till galan och hade på sig en fantastiskt söt klänning från Marchesa. Klänningen hade hon själv designat med hjälp av duon, som senare sydde upp den till henne. Trots de skyhöga klackarna, så måste man gratulera Hailee för hon klär sig alltid lämpligt för sin ålder.

6. En av de få hel-glittrande klänningarna står Amy Adams för, i sin mörkblå L'Wren Scott. Den senaste tiden har den här kvinnan sett helt makalös ut, och hon gör det igen, här.

Åsikter
Postat av: boosse

hahaha du är för go frida :) synd att det inte finns en enda (!!!) bild på mig från galan...

En sak visar att penelope har fått barn. Sicka tuttar!

2011-02-28 @ 21:25:42
Blogg: http://boosses.blogg.se/
Postat av: boosse

vette tusan hur någon av dem är personlighetsmässigt.



Tänk om en själv kunde ha sådana kanoner haha

2011-02-28 @ 21:34:13
Blogg: http://boosses.blogg.se/
Postat av: boosse

jättesize är inte kul, man hittar inga bh:r förutom tantiga för 600 kr minst. Men för att vara amningsbrön är de sjyssta mina har redan livit som taxöron. nice info, i know men det kanske avskräcker dig från karlar haha



åh, han låter ju myspys ju, tror du att hans tjej lånar ut honom ibland, ofta, jämt, för alltid?

2011-02-28 @ 22:45:51
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0