a minor rant.

Ursäkta mig medan jag klagar. Här har man då betalat mer än 900 jävla kronor för 1 timmes flygresa, så blir jävlen inställd. Tack så jävla mycket Flybe. Nu kommer jag alltså ha cirka 1 timme på mig att komma av planet, ta min väska och åka taxi ner till hamnen så jag inte missar den sista båten! Tack så jävla mycket. Sen måste jag ju förstås vänta i 5.5 timmar på Gatwick också, precis vad jag ville! Ojdå, glömde jag nämna att det är en jävligt stor risk att jag missar båten och får ta in på hotell? Tack. Och nej, jag kan inte byta någon jävla resedag för jag har fantamig redan köpt min biljett till London, och jag tänker för i helvete inte byta den biljetten till en kostnad av 300 kr.
Nej, jag fattar inte och nej, jag accepterar verkligen inte era jävla dumma ändringar.

Åsikter
Postat av: boosse

thanks, trivs bra i den förutom att de inte går att knäppa över röven men de får gå ;)



2011-02-20 @ 16:52:00
Blogg: http://boosses.blogg.se/
Postat av: boosse

visst är hon, hon kan väl inte bli annat hoho

2011-02-21 @ 19:58:22
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0