I would give anything.

De senaste dagarna har varit fyllda med planering och förberedelser inför nästa veckas flytt. I måndags var jag i Malmö för att klippa och slinga (blont) håret, och tog då chansen att shoppa lite på H&M. Skorna jag velat ha har fortfarande inte kommit in, men jag hittade en massa annat, tre toppar, två enfärgade linnen, en kofta, en klänning, ett par jeans, en sjal och concealer/foundation.
Förutom det så har jag så smått börjat packa/tvätta det jag ska ha med mig och skrivit en sju-helvetes lång packlista.
+ Jag och min pappa har bokat flyg och hotell inför vår resa i höst till Glasgow, när jag flyttar dit. 14 september drar vi och firar därför min födelsedag där :)!
Har ni sett dessa så Herregud hör av er!

Åsikter
Postat av: Ulrika

Men då åker vi ju inte samtidigt! :( För jag åker 14 sept. Eller har du bara skrivit fel?

2011-03-24 @ 12:00:50
Postat av: boosse

Packlista is the shit, annars får jag värsta brytet över att jag glömt hälften så fort jag sätter foten utanför dörrn.

Kul och fira din födelsedag där tillsammasn :)

2011-03-24 @ 20:30:27
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0