I'll be here and you'll be there.

Dagens lunch: Marks & Spencer's Pasta salad with Feta Cheese and Slow Roasted Tomatoes.

Dagens dessert: En hel berry cheesecake för £3.29. Ja, det var gott.


Dagens väder: soligt och varmt, vilket ledde till ett kort besök på stranden där jag påbörjade min senaste bok, Jane Austens "Emma".


Dagens bästa: När jag hittade Rekorderlig cider på Waitrose. Kopparbergs hittade jag förra veckan.


Dagens dyraste: Smink för £16. Det suger att vara tjej ibland.


Dagens värsta: Kvällsmaten. Överkokt ris och kyckling. Grönsaker? Det kan man drömma om.


Dagens tråkigaste: Tvätten. Finns det något värre? I think not.


Med andra ord, det har varit en väldigt bra ledig dag för mig idag. Jag tog den supertidiga båten 07.50 imorse och drog till Guerney. Väl där inhandlades veckans viktiga köp: Jordgubbar, smink, cola, cheesecake, cider och mandariner. Nu klarar jag mig i en hel vecka!

Åsikter
Postat av: Ulrika

Trevligt att veta att du lever iaf. Big LIKE på Jane Austens EMMA, du! :D

2011-05-25 @ 13:33:33

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0