between two lungs.

Jag och min kollega Jana fick ett helt eget inlägg på Herm bloggen för ett bra tag sedan. Gå gärna in där och titta runt om ni känner för det!
Annat nytt som hänt? Jag har fått en ny kollega, Lizzie från London. Hon är nu den tredje 19-åringen på ön. Vi kommer väldigt bra överens so far och har kul ihop.
Det har också flyttat in en kille i rummet ovanför mitt, som jobbar i öns gift shop. Både Lizzie och Dave håller sig borta från puben för det mesta vilket gynnar även mig, då detta också håller mig borta.
På måndag är jag äntligen ledig, och dagen kommer spenderas i St Peter Port med Ellie. Jag ska köpa en ny parfym och väljer mellan Marc Jacobs Lola, Marc Jacobs Daisy och Marc Jacobs Daisy So Fresh. Svårt val. Dessutom ska jag försöka leta upp Waitrose då affärens hemsida påstår att de säljer Kopparberg's cider. This better be true.

Åsikter
Postat av: boosse

you are aaaaliiiiive :)

woohoo för att ha et eget inlägg, bered dig på att folk ommer att flockas runt kiosken!

Vad roligt att det kommer fler i din ålder och att du har någon som du kan ha roligt tillsammans med!

har ingen aning om hur någon av parfymerna luktar men Daisy låter fresh, mer fresh än so fresh :)

2011-05-15 @ 20:28:27
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0