Julpynt Och Snö

Japp, idag pyntade vi vår gran. Den var lite i minsta laget, vilket är konstigt eftersom våra granar alltid kommer från vår mark, så min pappa väljer alltså bland 100-tals granar innan han hugger ner en. Den blev åtminstone ganska fin, lite rörig så där men julig, det blev den!

Jag pyntade mig själv också, satte upp lite glitter i håret för att komma i rätt stämning, jag har fortfarande på det ;). Jag tog några bilder som inte blev så bra eftersom den inte var så fin med blixt och "hold" gör ju bilderna lite suddiga. Men, bilder blev det åtminstone!






Så här såg det ut i onsdags när jag och Julia lekte i snön!


Åsikter
Postat av: Lotta

Fåglen Frida??

2009-12-21 @ 23:15:16
Blogg: http://macaroniandcheese.blogg.se/
Postat av: antonia

God jul frida , hoppas familjen gustavsson får en bra jul med många julklappar (; <3

2009-12-24 @ 16:20:56
Blogg: http://antoniiiiias.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0