Merry Christmas Everyone

Tänkte bara kika in på bloggen en liten stund och önska er alla En Riktigt God Jul!! Själv har jag spenderat denna dag hemma, med mina föräldrar, syster, morbror, mormor och morfar. Det har varit mysigt men kanske lite tråkigt. Jag fick det jag önskat mig - Pengar + en tröja av min syster. Fick också en hel del ckokladkartonger, fick en noblesse av mina föräldrar i julklapp o en liten merci av min mormor och morfar, sen nyss körde vi julklappsleken och där vann jag två till. Såg direkt att det var sådana, en aladdin hjärtan och en toffifee by the way, och ville inte end up med en massa konstiga grejor. Kammade hem storvinsten med hela 4 vinster ;)

Nu är det dags för Sagan om Ringen 2, som visas på 6an. Imorgon är det sista delen, kommer vara lagom trött när vi ska köra till Landöd imorgon, måste ju packa också.

Jag ska definitivt ha på min nya munkjacka från Gina med tights, perfekt rese och biobesöks outfit!


Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0