Skolavslutning Hos Ida

Eller, jag kanske borde säga "Skolavslutning med Ida" istället, eftersom det var så jag spenderade min skolavslutning. Ida skulle köra till skolan igår, så jag hakade på såklart. Vi kom på motorvägen, sen stod vi stilla. Det tog oss säkert 30 minuter att komma utanför Lödde. Pinsamt. När vi kommer in är avslutningen nästan slut, kanske 10 minuter kvar.

Efteråt går jag och Ullis och skaffar nytt pass. Ingen kommentar om passbilden, det passet ska gömmas långt långt in i någon hörna. Vi lyckades efter lite krångel ta oss in till Lödde där Ida hämtade oss.

När vi väl kom hem till Ida blev det mozartkulor, pepparkaksbak med "pepper-cocks" bland annat, vilket var välfigt kul ;). Jag och Ulrika stannade kvar när de andra åkte hem och det slutade med att vi kollade på Ocean's 11, halva Ocean's 12 och gjorde hemmagjord pizza! Det var jättekul, men jag tror att jag somnade lite ;).

Idag har jag varit jättelat, jag har minsann inte gått utanför huset, det snöar ju och är minusgrader. jag har registrerat mig på Edinburgh Uni och helt enkelt gjort lite småsaker. Nu är det Pirates Of the Carribean på tvn och pappa är ute och hämtar coca-cola från garaget!


Åsikter
Postat av: Lotta

Fin header.. :P.. granen passar verkligen :P

2009-12-20 @ 21:23:00

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0