Broder Daniel The Chicken

Igår när vi körde hem från Sthlm så körde vi ju som sagt inom Nyköping för att träffa min bror Daniel. Han flyttade ju did i somras för att jobba hos The Phone House. Kul för honom. Han och Felix bor i en liten hydda eller vad man ska kalla det ;). De ska båda två snart flytta till Norge, Daniel jobbade i Hemsedal på ICA förra året så han har fixat jobb till Felix där med, så de får väl fortsätta bo med varandra då. Han ska hem några dagar innan dess, om någon vecka, så då blir det liv i huset.

I alla fall så fick jag en försenad födelsedagspresent, en sjal och ett choklad, min bror känner mig bra. Han skaffade också mig ett abbonnemang som tydligen var skitbra, men det är inte aktiverat än. För studenter är det med Comviq. sen käkade vi lunch på ett ställe vi käkat på innan, blev vegetariska spett med klyftpotatis för mig, jättegott! Ltie shopping på coop, inte så intressant.

När vi var "hemma" hos Daniel så visade han sin hyrda maskeraddräkt, vilket är anledningen till att jag sitter och typ skrattar hela tiden så fort jag tänker på det. Han och hans kompisar skulle tydligen på nån stor halloweenfest i nån lokal, så här såg min bror ungefär ut igår:



Tyvärr ville han inte ta på den så jag kunde ta en bild, men men, Facebook finns ju så jag ska nog lyckas hitta en! ;) Skitkul! Sen ska de tydligen åka longboard (en lång skateboard, typ) nerför en jättelång gatbacke i Nyköping bara för att det tydligen är kul. Eller pinsamt. Eller whatever. Kul var det. Kukke-li-ku!



Daniel och Julia igår! Haircut is needed. Min syrra har skaffat extensions, oh no...


Åsikter
Postat av: jelena

Vem är killen? Känner igen han jättemycket... :/

2011-03-13 @ 22:22:01
Blogg: http://jelenas.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0