Dålig Uppdatering.

Nej, det har inte bloggats så mycket denna veckan fastän jag lovade bilder. De kommer, jag lovar.

Anyways, denna veckan har jag liksom matte internal assessment, extended essay, oral presentation och massa annat som ska göras. Dessutom försvinner imorgon då jag ska med Ullis och se Twilight+New Moon och sen ska jag sova hos henne! Kul ;)

Idag försov jag mig, fick skynda mig som fan och någon dusch blev det inte. Jag hade världens skönaste flannelskjorta från Primark på mig och det är ju alltid något. Sen när jag skulle hem så spöregnade det och det gick knappt att cykla. Underbart med höst i Sverige...verkligen. Då var det iaf mycket varmare i London. Behövde knappt jacka och tights var väldigt skönt. Bilder kommer!


Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0