Hemma Från London

Idag kom jag och Lotta hem från London - det har varit världns bästa resa! Vi har gjort så mycket, shoppat upp halvan staden och jag fick se Robert Pattinson live. Då ffick jag även en ny kompis från Southampton ;) nya kontakter är ju alltid kul.

Det var inte lite pinasmt imorse när vi skulle checka ut vid 6 tiden för att sen ta bussen utanför hotellet. Ni vet ju hur husen är i London så receptionen var typ en stol bakom en disk, ganska liten alltså. den skulle vara öppen 24/7, men när vi kom dit imorse så var där ingen där och det var helt släckt. Haha, jag kollade där nere, där ute, inne i den lilla "hytten", med andra ord everywhere.

Då lutar jag mig fram jättemycket, så ligger han på golvet och sover i receptionen. Hahahahahah! Där fick verkligen precis plats med en liggande människa. Så där stod jag och skrek (ja, Lotta gjorde i alla fall inte det) tills han vaknade. Inte alls pinsamt. Sen var han inte lite trött va?! Pinsamt men jättekul!

Nu sitter jag här med mina högklackade skor på som jag måste lära mig att gå i, det ska nog gå bra om någon vecka! ;) Har inte orkat ladda upp bilderna än men det händer imorgon!

Åsikter
Postat av: Joy

Hej Frida!

Vill höra massor om London!!

Fick du nytta av något tips?

Själv åker jag dit nästa vecka :)

Ha det gott!

2009-11-15 @ 16:39:01
Blogg: http://fashion4joy.fashionblogg.se
Postat av: Joy

Hej Frida,

Kul å höra att ni hade skojsigt i London!! =)

Har du lite bilder därifrån?

Tack för tipset om cupcakesen, de ska absolut inhandlas:)

2009-11-18 @ 11:39:10
Blogg: http://fashion4joy.fashionblogg.se

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0