Hemma Från Stockholm

Som rubriken berättar, är jag hemma från Stockholm. Kom hem igårkväll men orkade bara inte blogga då. Satt mest på min stol o stirrade på datorn, jag var så sjukt trött. Haha, skrattar så fort jag tänker på min bror, berättar varför sen. Dock inget dåligt, för han läser tydligen här ibland ;). Inte för att jag tänker något dåligt då men ändå.

I torsdags åkte vi till Stockholm på morgonen, fast det tog typ 5 timmar så sov jag nästan hela tiden så det gick jättesnabbt. När vi kom dit checkade vi in på "Nordeas hotell" som jag kallar det och jag och Julia fick återigen dela rum. Haha, vi bråkar minst en gång per dag när vi delar rum. Sjukt kul när man tänker efter, tror att vi båda gillar att bråka med varandra, hur konstigt det än låter. Sen stack vi ut på stan för att äta middag och dra oss till Göta Lejon.

Slutade med att jag tvingade familjen att äta Thaimat, ingen som klagade faktiskt. Sen kom vi til Göta Lejon där Buddy Holly musiken spelades på högsta volym. Vi hade väldigt bra platser tyckte jag, man såg allting på ganska nära håll. Brolle Jr är underbar!!! Om ni får chansen att se denna musikal när den kommer till Malmö, gå då och se den!! Jag har varit på en del svenska musikaler, och hur mycket jag än gillar Måns Zelmerlöw, så klådde Brolle Jr honom med hur mycket som helst. Musiken var helt fantastisk och Brolle var full av energi. (Dessutom är han skitsnygg, hade värsta konversationen om det med min kompis från högstadiet ;))

Någon mer än jag som inte visste att Buddy Holly skrivit Everyday? värsta reklammusiken). Hur ledsen blev inte jag när han dog? Någon som kunde varnat mig om det tycker jag. Min syrra blev dagens citat när hon frågade mig om en kille som sjöng en annan låt, "Är det han som sjöng den i verkligheten?" Jag bara "Nej Julia, som de sa i början, detta var på 50-talet. You do the math..."



Egna bilder och mer att berätta händer i nästa inlägg, tyvärr fick man inte ta bilder på musikalen ;).  Lyssna nu på denna låten och berätta för mig vilken reklam den kommer ifrån!


Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0