It's London Baby!

Imorgon åker jag och Lotta till London, det har ju blivit att man måste fixa en del inför det så därför har jag inte precis kunnat blogga så mycket. Dessutom var jag på Landöd i helgen för att Sanna fyllt 21 år (Grattis!) förutom det så var där väldigt tråkigt, och jag hade inget internet. :(

Lotta ska ta med sin dator och vi ska köpa internet på hotellet om allt går som det ska, så då kanske jag hinner lägga upp något litet inlägg medans jag är där. Om vi inte är upptagna förstås.

Vi har bestämt oss för att gå och se A Christmas Story också, så himla mysigt! Julstämning kommer det att bli, och den verkar så himla bra gjord.

Så om jag inte hinner blogga under veckan, hörs vi när jag är hemma från London! Ha det bra så länge. ;)


Åsikter
Postat av: Sara

Trevlig resa!:D

2009-11-09 @ 20:04:05
Blogg: http://saaera.blogg.se/
Postat av: esmeralda

ohhhh det pirrar i magen när jag ser primark.

2009-12-02 @ 22:50:36
Blogg: http://enflaskakommerlastad.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0