London Med Lotta 10/11-14/11

Som vi alla vet så var jag i London förra veckan med Lotta. Här kommer lite test och bilder eller vad man ska kalla det!


På flygplatsen i Köpenhamn var jag ju tvungen att hitta Twilight på danska. Inte så svårt. Klockan var typ 06.00. Inte kul!



Möttes av vackraste synen ever på alla underground stations i London. Detta är kärlek det.



Efter tre timmar på tåg var man framme på hotellet (bra tips, Holland Inn Hotel i Kensington, nära Shepherd's Bush). Vi tog oss ut till Camden Town, käkade lite och gick runt.




Sen blev det en snabbb tur genom Hyde Park, gick längs kanten till Oxford Street. Detta är nog en av de finaste bilderna jag nånsin tagit. När jag såg honom var jag tvungen att ta en bild. ;)



Var tvungen att ta en bild på duvorna. Vet ej varför?



Hittade tillslut till Forbidden Planet. En guldgruva för alla Twilightfans. Här finns mycket.



dag två bjöd på ganska så tidig uppstigning och shopping på Primark bla. Jag köpte en kappa på New Look också. ;)



Jag och min fina nya mössa och Rpattz-boken. Min syster diggar inte den men min mössa är fan cool.



Dag tre (dagen efter London New Moon fan event) blev det minsann käk på BK. Deras vegetariska rekommenderas inte. Bilden vägrar vrida sig. Va fan.



Mmmm för Harrods cupcakes. Ett måste om man går dit. Vet inte om de är dyra eller inte (drygt £2) men de är värda pengarna. Inte sån Oreos skit, men verkligen chokladsmak. Tror vi åt vars tre under resan, de är beroendeframkallande. det är hur våra 3 timmar (!!!) i Hyde Park inleddes.





vet inte riktigt vad fan Lotta gjorde på denna bilden, men hon ser ut som en fågel som inte kan flyga. Just sayin.



Så här såg vår "lilla" runda ut.



Sista dagen åkte vi till Imperial War Museum. Vi kände oss väldigt smarta ;). Sen blev det mer shopping, förstås.


Tänker definitivt inte visa några bidler från flygplatsen inte. Vi åkte hem i lördags och även om det blåste mycket och planet var lite sent så gick det bra. Världens bästa resa.

Åsikter
Postat av: Joy

Cool bild på Camden Town!

Cupcaken till höger ser ju ut att vara gudomligt god, en sån ska jag absolut ha!!

Sticker iväg nu på lördag =)

Fina bilder, kul att du delar med dig!

2009-11-18 @ 20:39:17
Blogg: http://fashion4joy.fashionblogg.se
Postat av: Anonym

Haha, åh Imperial War Museum! Jag bor seriöst typ 2 minuter ifrån det, men jag har inte varit där än. What's it like! Är det gratis eller inte? Är det värt?

2009-11-25 @ 14:54:19
Blogg: http://youonlyliveonce.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0