Dagens Citat

Dagens citat får blir från min lilla älskling, Robert Pattinson. Jag var faktiskt tvungen att ta fram min GQ tidning för att hitta just detta citat. Here we go:

"I fucked Joe Jonas" - Robert Pattinson.

Den kommentaren är en klassiker. Han sa det för att folk envisades om att han var ihop med Camilla whatshername som på den tiden var ihop med Joe Jonas (i vintras). Sanningen är att de är kompisar och Camilla dejtade tidigare Robs bästis Tom Sturridge. Man lär sig något nytt varje dag!

Snyggaste bilden på länge är detta collaget gjort av det amazing folket på GQ Style!


Åsikter
Postat av: Gullan

Jo jag vet, så stod det på den negelska, men på min svenska står det "om jag kunde drömma" men det va ju lite fail haha :P

2009-10-03 @ 18:48:22
Blogg: http://gulbachm.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0