Lördag Med E.rika, Ug och Lotten

Mina smeknamn för folk är fan awesomeness. ;) I alla fall så var E.rika, Ulrika och Lotta hemma hos mig idag eftersom mina föräldrar inte var hemma innan ikväll. Vi lagade någon kyckling med spenat och soltorkade tomater fyllning och hade pasta till det. Gott! Det var dock E.rika som fick göra kycklingen för ingen av oss andra ville ta i den. Haha, too bad for her!

Sen blev det förstås godis och såna där chips stjärnor som E.ika har fått mig att bli addicted av. Vi satt typ och bullshittade om allt och alla hela kvällen... Sen kom jag på att det var Nurse Jackie med Peter Facinelli (Carlisle Cullen) så vi var ju tvungna att kolla på det. Man kan ju bara inte missa det. Dom åkte hem för nån timme sen så nu sitter jag här framför datorn och uppdaterar mig lite. ;)

Bilder kommer nog imorrn, har någon på E.rika lotten o Ullis


Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0