Modell För En Dag

Haha, vet inte riktigt vad jag ska kalla denna dagen. Idag var jag och Lotta på sådan där "var modell för en dag" grej typ. Vi träffade även en av Lottas kompisar där som verkare schyst ;).

Det blev sminking, som var fint, och väldigt lång väntan. Till sist fick vi ta våra bilder, som alla blev jättebra och det var svårt att välja. Det slutade med att jag bara valde svartvita bilder ?!. Lotta valde en skitcool som hon säkert visar på sin blogg någon gång. Här kommer en liten bild på mig som jag gjorde om till sepia och satte en liten märkning på. Kan tänka mig att använde den bilden i min header i framtiden någon gång.





Glöm inte, jag ska till Stockholm imorgon så därför blir det kanske ingen bloggning på ett tag om jag inte får pappa att köpa internet där ;). Ha det så bra så länge!

Åsikter
Postat av: Sara

Jättefin bild:)

2009-10-28 @ 23:14:29
Blogg: http://saaera.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0