Teen Vogue Och Elle Sweden

Igår efter skolan hade jag lite extra tid över så som vanligt gick jag in på Pressbyrån och stirrade på alla tidningar som har någon som helst Twilightconnection. Där upptäckte jag att Another Man Magazine med Rob på the cover redan har kommit ut, jag har för mig att tidningen är från UK och inte USA, vilket kan ha med saken att göra. Jag kan dock inte köpa den för alla sådana tidningar är skitdyra och det är typ bara tre bilder på honom i. Dessutom har jag ju min kära GQ tidning. :)

I alla fall så var jag ute efter Teen Vogue som kommit fram tidigare i veckan. Självklart var det Taylor Lautner på framsidan, det var ju därför jag ville ha den. Tanken är ju att jag ska ha en tidning med Kristen också, men jag ska vänta tills Interview magazine med Kstew på framsidan kommer, för de bilderna är så coola.

To continue with the story, jag köpte alltså Teen Vogue (62 kr, nu är jag fattig..). Jag orkade faktiskt inte läsa den igår, men när jag bläddrar igenom idag, vad ser jag då? Jo, värsta bilden på Tom Sturridge! Vem är det tänker ni..Jo, TomStu är en skådespelare (The Boat That Rocked, Vanity Fair) som är en av Robs bästa kompisar. Jag känner att jag får göra ett inlägg om honom snart.

Med andra ord, det här är typ bästa tidningen ever (förutom GQ då)! Sen igenom hela tidningen kan man hitta lite blandade bilder på de båda här och var. Heaven!

Dagen innan köpte jag också Elle sweden, som innehöll en stor intervju med Robert från i Maj, då Rob var i Cannes. Den hade också några fina bilder på Rob från det där photoshootet med James Dean style (skinnjackan, håliga tröjan, cigg...Ug du fattar).

Åsikter
Postat av: ulrika

om jag fattar ;) jag dregglar bara du nämner det xD

2009-10-17 @ 20:09:50
Blogg: http://forbiddentoremember.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0