11/09 2009

Idag var en bra dag. (Enligt E.rika). Vi slutade kl 14.00 så det var ju lugnt. Sen träffade man e.rika för att åka in till Malmö to do some shopping. Jag köpte dock inget eftersom jag ska till Berlin nästa vecka!! E.rika köpte en vacker skjorta, ett armband och sen hämtade vi hennes nya, coola glasögon. Ni ser dem på bilderna nedan. coolt. mycket coolt. När vi äntligen kom hem till mig i ingenstans, var vi så hungruga så vi gick till pizzerian och träffade den läskiga pizzatanten.

Sjukt god var ju min grekiska sallad (-oliver) och mina pommes. E.rika the meateater åt en kebabtallrik. Nu är det chips, chips och coke. perfect.

Imorgon blir det Landöd med historia men det är en annan historia.


Åsikter
Postat av: ulrika

shit vad coola glasögon, riktigt snygga!!

2009-09-12 @ 10:55:57
Blogg: http://forbiddentoremember.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag gillar glasögonen :D

2009-09-13 @ 19:25:15
Blogg: http://macaroniandcheese.blogg.se/
Postat av: Anonym

Btw.. jag vet att den inte är real.. om du läser ordentligt så skrev jag "hittar jag en liknande poster i Berlin".. ha!

2009-09-13 @ 19:34:47

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0