Min "Sjuk" Dag

Jaha, idag har jag varit hemma från skolan. Var ju sjuk igår eftersom jag typ stått ute i regnet utan jacka i lördags så jag får skylla mig själv. Men både min syrra och Lotta var sjuka förstås, så det kanske inte var mitt fel. Jag sa i alla fall till mina föräldrar att sjukanmäla mig igår så jag inte behövde gå upp på morgonen. Kunde liksom lika bra vara hemma och missa en lektion istället för att utsätta mig för possible svininfluensa och grejor.

Dagen har varit totalt meningslös, då jag bara suttit vid datorn och kollat på TV. Men om man anstränger sig tillräckligt mycket, kan man hitta roliga saker på datorn att underhålla sig med, såsom:

Freaky

Renesmee...

Edward Cullen's Secret Feelings In New Moon

As If You Could Outrun Me!

Man måste verkligen ha läst TTS för att fatta dessa skämten. Twilight är faktiskt inte 100% serious. Alla som läst TTS: erkänn att det här är sjukt kul! Och det finns miljontals av dem.


Åsikter
Postat av: Gullan

Nej då ;) You can trust me;) haha jag är också inne på Tur Blood, men erkänn att den där serien är Porrig! man ba okeej? :P

2009-09-07 @ 16:33:32
Blogg: http://gulbachm.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0