Shopping I Berlin

Jag pallar inte riktigt skriva om dag 2 i Berlin än, så jag tänkte att jag kan visa vad jag köpte i Berlin. Vi fick eftermiddagen ledig Dag 2, så jag, Lotta och Ellen shoppade lite.

Jag köpte min fina True Blood-ish Tshirt som jag har i min header plus en kort, grå jacka/tröja på H&M. Av någon anledning shoppar jag nästan alltid på H&M när jag är utomlands, vilket är ganska märkligt.

Inne på gallerian som jag kände igen sen 9:an provade vi coola hattar (Lotta har bilderna) och jag köpte en sjal och en parfym. Jag tror att vi alla blev lite kära i den parfymen och sjalen var väldigt fin och inte så dyr. Det är egentligen en sådan galleria man inte köper något i för där är så dyrt och man vågar inte röra grejorna. Där inne köpte jag också choklad till mina föräldrar och Jelly Beans till min syrra. Det var uppskattat. ;)

Gud vad svårt det är att komma ihåg allt jag köpte. Jo, jag handlade en mugg på Starbucks. Det är en sådan termosmugg man kan ha med sig typ till skolan. Den var svindyr men det var värt det, den har en jättefin sjöjungfru på sig. Jag köpte en liknande förra året fast på Åhlens, och den läckte, men dessa från Starbucks ska vara jättebra och eftersom pappa betalade allt...haha!

Sen, i torsdags på min födelsedag, så handlade vi i mataffären, där Lotta helt plötsligt blev supersmart och kom på en sak. Om du har varit inne på Pressbyrån har du säkert sett att de har en massa tyska tidningar, typ som Julia eller OKEJ, svindyra. Så vi gick och kollade på tidningarna och nog fan hittar vi en massa billiga sådana med Twilightposters i!!! Hur glad blev jag då? Bästa födelsedagspresenten till mig själv ever! Jag köpte tre stycken. Jag förstår visserligen inte alls vad det står, men posters fick jag! I en av tidningarna finns det till och med en poster på The Volturi!!! Det var nog allt jag handlade i Tyskland, om Drellen eller Lotta kommer på något kan ni ju påpeka det!


Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0