9/4 2010

Har alltid idé-torka när det kommer till rubriker. Det går bara inte. Idag så hade jag en lektion på morgonen, sen gick jag inte på de andra tre. Don't worry - de var frivilliga! Satt med Ullis och Ida på stadsbibblan och pluggade matte. Deras grekiska sallad är ljuvlig, om ni inte provat den borde ni göra det.

Efter det mötte jag upp Amanda och vi tog bussen hem tillsammans. Hann med en väldigt väldigt snabb runda in på Löddes bibliotek där jag kanske aldrig varit. Såg att någon reserverat Om jag kunde drömma, vilket så klart gjorde mig mycket glad!

Har inte gjort så mycket efter det, tagit det lugnt I guess. Ska se om jag kan lägga mig lite tidigt idag igen. Jag höll mitt löfte, cirka 15 sekunder innan 23.00 släckte jag lampan igår!

Och ja, nu är allt klart inför vår Cypern resa. Wohoo!!


Åsikter
Postat av: Boosse

Wohoo! Bra att du lade dig tidigare! Åh, super att resan till cypern är klart, åh jag vill följa med. Btw, mumford and sons (eller vad de nog hette) känner igen den låten du hade uppe, gillar den! och jag vill gärna höra hur du hittade connection mellan dem och rob :)

2010-04-11 @ 21:21:11
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0