Glasskulturen i strålande sol!

Idag åkte jag in för en lektion svenska som var totalt onödig, men tack och lov slutade inte dagen där. Jag tog en glass på Glasskulturen med Amanda (lyckades fota den här gången men hade ju redan ätit på den...) sen satte vi oss i Stadsparken i solen och snackade i en timme. Efter det så pluggade jag och Lotta på biblioteket.

Imorgon så ska jag vara hemma, jag ska faktiskt inte till skolan mer denna veckan, så då ska jag försöka få lite liiiite färg genom att ligga i solen hela dagen och studera.

Här kommer lite bilder från dagen!


Hallon & Toblerone


Ignorera mig. Jag känner mig skyldig att lägga upp bilder på mig själv hur jag än blir. Det är ju trots allt en blogg om mig.


Amandas hand. Min idé.


Stadsparken


Ballerinaskor från Primark. Finaste jag någonsin ägt.


Klänning & väska


Spana in blomhavet


Åsikter
Postat av: Boosse

Åh vilka underbara bilder! Snygga kläder jag skådar. Lite Boosse stil över det hela, me like :)Hoppas du passar på att ligga ute i solennu när du inte ska vara i skolan men akta dig, solen är jädrans stark nu. ha en fin dag1

2010-04-14 @ 08:45:01
Blogg: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha det är min pappas glasss=)

2010-05-17 @ 14:51:39
Blogg: http://linarosling.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0