Min Studentklänning

Lovade ju bilder på min studentklänning. Det blev inga bilder på mig trots att jag tog på mig min klänning och allt för min syster har lite problem och ville inte ta bilder på mig och de jag själv tog blev ju inte så bra med tanke på att jag var "lite för nära" för att ta bilder på mig själv.

Jag har i alla fall gjort ett litet collage med bilder på klänningen från Topshops hemsida. Den visar ungeför hur den ser ut. Det var svart i mitten på bysten så jag fick måla det vitt på datorn, för det är vitt i verkligheten med små haspar på.


Åsikter
Postat av: Boosse

Klänningen ser ritkgit, riktigt fin ut! Sockersöt! btw du har ingen sjöälvutlösare på kameran?

2010-04-29 @ 09:53:59
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0