Rullar vi runt bland mjuka kuddar..

Jag har ett beroende. Hela min familj vet om det. Jag är beroende av kuddar. Detta är inget skämt utan jag är helt allvarlig. Jag älskar kuddar. Särskilt de från Indiska, den affären gör nog de finaste kuddarna någonsin. Det är därifrån mina nuvarande kuddar kommer ifrån. Men jag har fått en ny favorit sen förra säsongen, och det är H&M.

H&M Home är ju deras nysatsning nu för tiden, och det är verkligen en höjdare. Kuddar är de experter på, önskar att jag kunde klicka hem alla, men sådant är inte fallet. Min mamma skulle döda mig, hon vet om mitt beroende.

Här är i alla fall några bilder från vårens kuddkollektion. Ååh, ge mig den rosa roskudden, den fluffiga rosettkudden och några till!








source: hm.com


Åsikter

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0