Truuuuuuuuuuuuue Blood

Trots att jag säger att jag inte kollar på serien, så är det andra gången i rad jag nus panar in Alexander Skarsgårds gömda bräda (varför har han tröja på sig?). True Blood har totalt spårat ut, men än så länge verkar det lite lovande. Kanske inte blir några orgier detta avsnitt?

Idag var jag i alla fall med Ulrika och Oscar på stadsbiblioteket, jag satt där mellan 10 och 16 och bara pluggade. Ganska stolt om jag får säga det själv!

VILF. fattar ni?


Åsikter
Postat av: Boosse

Anställningsintervju? Åh vad kul! Vart var den någonstans?

VILF, I don't get it, är rätt trög när det gäller sådana saker.

Blev väldigt chockad själv! Bara liote småpök i gårdagens avsnitt, inga krälande orgier i skogen. Wooah!

2010-04-22 @ 19:33:52
Blogg: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Boosse

det förstår jag! du tänker ju inte stanna i sverige och jobba så skolan är ju mycket, mycket viktigare!



Vilf, i see now, inte för jag minns vad hon heter men nu fattar jag. Tycker hon är skitweird, blir arg bara jag ser henne, hon bara sabbar, äckeltant! huh!

2010-04-22 @ 21:55:37
Blogg: http://boosses.blogg.se/

Lämna din åsikt:

Namn:
Remember me?

E-mail: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0